אמ"ן ממליץ: "לבטל חלק מההקלות לאור העלייה בתחלואה"

צבי טסלר No Comments on אמ"ן ממליץ: "לבטל חלק מההקלות לאור העלייה בתחלואה"

באמ"ן מסבירים את היקף ההדבקה הוא בכל המגזרים הגילאים ובכלל הערים. יו"ר ועד הרופאים בוולפסון הודיע, כי הוא יתחסן ראשון בביה"ח, "החיסון עולה על הסיכון של קורונה קשה שעלולה לגרום למוות"

אילוסטרציה צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המרכז המידע של אמ"ן קורא לממשלה לאור התרחבות היקף ההדבקה (מגזרית, גילאית וגיאוגרפית) ולקראת החגים, נכון לבטל חלק מההקלות שמומשו כבר וליישם מגבלות נוספות, כדי לבלום את העלייה ולמנוע מהמגיפה לצאת משליטה. כזכור אמש הותרו הפעילות בקניונים ובמרכזי המסחר הגדולים.

חיסון לקורונה: לקראת תחילת מבצע החיסונים הגדול, הרופאים מתחילים להתחסן לפני האזרחים כבר בתאריך ה' בטבת,שבוע לפני תחילת מבצע החיסונים האזרחי ב-י"ב בטבת.

בתוך כך, יו"ר ועד הרופאים של המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר מיכאל גייסט, קרדיולוג בכיר במרכז הלב בביה"ח, הודיע הבוקר (חמישי) כי יהיה המתנדב הראשון שמתחסן כנגד וירוס הקורונה.

ד"ר גייסט מכהן כמנהל יחידת טיפול נמרץ לב ביניים ואחראי על האלקטרופיזיולוגיה של הלב בביה"ח וולפסון. הוא הסביר כי "רואה חשיבות עצומה בקבלת החיסון לאור התחלואה הגוברת והמקרים הקשים שנחשפנו אליהם, ולאחר שלמדתי את נתוני הבטיחות והיעילות של החיסון".

ד"ר גייסט הסביר את הקריטיות בחיסון לקורונה, "אני מעוניין להתחסן משום שאני רואה אנשים עם מחלת לב שחולים בקורונה ומפתחים מחלה קשה מאד, ואין לי ספק כי ההגנה של החיסון עולה על הסיכון של קורונה קשה שעלולה לגרום למוות. כל זאת נאמר כמובן, מתוך הנחה שהחיסון יאושר על ידי ה FDA".



0 תגובות